Inspiratiesessie rond een OpmerKelijke klantenbeleving
Zorg voor een wauw-gevoel bij je klanten!
28 april 2020 om 19.00u
Lisa Wouters van Opmerkelijk
Praktische info:
Waarom mag je dit niet missen?
Tijdens deze praktische lunch & learn gaat Lisa dieper in op verschillende manieren waarop je ervoor zorgt dat je klanten buitenstappen met een wauw-gevoel.
Wie is Lisa?
Lisa is branding consultant bij OpmerKelijk en ondersteunt zowel branding- als communicatietrajecten. Daarnaast is ze eveneens de customer experience expert. Hierbij vertaalt ze haar kennis en creativiteit in het adviseren van klanten voor een écht OpmerKelijke klantenbeleving.
Wat doet OpmerKelijk?
OpmerKelijk is een Branding & Communication Agency en Academy dat bestaat uit een team van 4 personen met specialisatie in strategische branding en communicatie. Ondernemers leren er zich beter te onderscheiden en meer gefocust te werken aan de groei van hun bedrijf. Ze krijgen o.a. communicatiestrategieën en opleidingen over branding en communicatie.
Tip: Maak gebruik van het vrije netwerken, dat start om 18.30u! Want zo leer je de andere deelnemers meteen kennen. Hier ontstaat vaak al een klik tussen mensen. Door deze klik is men vaak sneller bereid om uit zijn achterliggend netwerk te putten om je verder te helpen. Dit opent de deur naar een veel groter netwerk.