Een customer journey en klantenbeleving waarmee je opgemerkt wordt
ism OpmerKelijk

4 juni 2020 om 9.00u
Katlijn Voordeckers en Lisa Wouters van OpmerKelijk

Praktische info:

  • Datum: donderdag 4 juni 2020
  • Ontvangst: 8.30u - vrij netwerken
  • Start opleiding: 9.00u
  • Einde: 12.30u
  • Deze opleiding is erkend voor de kmo-portefeuille (erkenningsnummer OpmerKelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen).
  • Deelname kost 195 euro (excl. btw).
Waarom mag je dit niet missen?

Dit is een strategische en tegelijk praktische opleiding waarbij je de kans krijgt om de vertaalslag te maken naar je eigen business. Zaakvoerder van OpmerKelijk, Katlijn Voordeckers, en Branding Consultant Lisa Wouters geven jou tal van praktische tips en tricks waarmee je de beleving van je klanten écht OpmerKelijk maakt. 

Je leert:

  • hoe je de klantwaarden bepaalt die definiërend zijn voor jouw zaak en hoe je deze verbindt met je klantenbeleving
  • hoe je de verschillende stappen in je klantenreis optimaal benut (journey mapping)
  • hoe je hyperpersonalisatie ook als eigenaar-ondernemer kan integreren in je business om klanten te verrassen
  • wat de grootste mythes zijn rond het veelbesproken begrip klantenbeleving
  • wat employee experience te maken heeft met customer experience en hoe je garandeert dat je werknemers je klantenbeleving niet naar de vaantjes helpen, maar net naar een hoger niveau brengen
  • hoe je je klanten echt aan het praten krijgt over je merk door een onvergetelijke customer journey en zo mond-tot-mondreclame teweegbrengt

Wie zijn Katlijn Voordeckers en Lisa Wouters?

Katlijn is zaakvoerder van OpmerKelijk en brandingexpert. Vanuit haar economische- en marketingachtergrond is ze gespecialiseerd in strategische branding & rebranding. Ze is een creatieve conceptontwikkelaar die er met haar doordachte aanpak en OpmerKelijke concepten voor zorgt dat ondernemers uit heel Vlaanderen OpgemerKt worden met hun business. In 2018 bracht ze haar tweede boek, VerMERKvuldig!, uit bij Lannoo Campus. Momenteel is ze aan het schrijven aan haar 3de boek, dit keer rond klantenbeleving.

Lisa is branding consultant bij OpmerKelijk en ondersteunt zowel branding- als communicatietrajecten. Daarnaast is ze bij OpmerKelijk de customer experience expert. Hierbij vertaalt ze haar kennis en creativiteit in het adviseren van klanten voor een écht OpmerKelijke klantenbeleving.

Wat doet OpmerKelijk?

OpmerKelijk is een Branding & Communication Agency en Academy dat bestaat uit een team van 4 personen met specialisatie in strategische branding en communicatie. Ondernemers leren er zich beter te onderscheiden en meer gefocust te werken aan de groei van hun bedrijf.  Ze krijgen o.a. communicatiestrategieën en opleidingen over branding en communicatie.

Tip: Maak gebruik van het vrije netwerken, dat start om 8.30u! Want zo leer je de andere deelnemers meteen kennen. Hier ontstaat vaak al een klik tussen mensen. Door deze klik is men vaak sneller bereid om uit zijn achterliggend netwerk te putten om je verder te helpen. Dit opent de deur naar een veel groter netwerk.

GRAAG EEN VOORSTEL OP MAAT?

keyboard_arrow_up
Webshop by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x