Sales resultaat halen tijdens de 2 dode B2B-zomermaanden
Of hoe je best in april al nadenkt over je zomer strategie 

2 april om 7.30u
Jo Deferm van Webhero

Praktische info:

  • Datum: donderdag 2 april 2020
  • Ontvangst met ontbijt: 7.30u - vrij netwerken
  • Start lezing: 8.00u
  • Einde event: 9.30u
  • Prijs: 55 euro excl. btw
    Inclusief ontbijt, chocoladehapjes, Chocola-Tuti koffie en thee.

Waarom mag je dit niet missen?

In de zomer moet je eveneens resultaten halen, ook als heel België op collectief verlof gaat.  Jo schreef er eind augustus zijn bevindingen over op LinkedIn en komt dit graag met extra info toelichten. Enkele uitgangspunten:

  • In april denk je na over je strategie. De Paasvakantie is daar ideaal voor,
  • In mei en juni doe je extra inspanningen in lead generation en business development.
  • Dan lanceer je een summer package, eventueel in samenwerking met een ander bedrijf.

In het geval van Webhero boden zij een website + copywriting aan voor 990 euro.
Het resultaat was verbluffend, 53 nieuwe bedrijven werden klant, waarvan er 26 gebruik maakten van het summer package.

Extra:
We maken op het einde van de sessie ook tijd vrij om met elkaar te pingpongen.  Zodat je kan bekijken hoe andere ondernemers dit aanpakken.  Tips en ideeën uitwisselen, is het succes van deze ochtend!

Wie is Jo?

Jo is co-founder van Webhero, de digitale held van zelfstandigen en kleine ondernemingen, hij helpt hen om professioneel online aanwezig te zijn. Zijn passie en expertise is het bouwen en optimaliseren van websites die top scoren in Google zodat hij zijn klanten kan helpen met de groei van hun business.

Sinds een half jaar is LinkedIn zijn testlab geworden. Hij post wat hij uittest, leert en meemaakt als ondernemer. De comments op social media zijn vaak talrijk en erg leerzaam voor andere ondernemers.

Afgelopen jaar:

  • bracht hij alle netwerkorganisaties van Vlaanderen in kaart: lees meer... 
  • schreef hij een boek over hoger scoren in Google, lees meer ...   
  • bouwde en bewaakte hij websites van +1300 ondernemingen
  • hielp hij +150 bedrijven met hun webshop
  • leidde hij +100 ondernemers op in de Webhero Academy.

Wat doet Webhero?

Webhero is ontstaan uit een digital agency in Leuven, gespecialiseerd in websites op maat, webapplicaties en e-commerce platformen. Bij regelmaat van de klok kreeg Webhero van zelfstandige ondernemers, kmo’s en event organisatoren de vraag om snel een betaalbare website te maken. 

In mei 2014 rolde de eerste Webhero website de digitale wereld in. Het startschot van een stevig succesverhaal met intussen meer dan 1200 klanten die bewust kozen voor een betaalbare website die je zelf eenvoudig kan beheren zonder je zorgen te maken over technische aspecten.

Webhero helpt zelfstandigen en kleine ondernemingen met hun online aanwezigheid.

Tip: Maak gebruik van het vrije netwerken, dat start om 07.30u! Want zo leer je de andere deelnemers meteen kennen. Hier ontstaat vaak al een klik tussen mensen. Door deze klik is men vaak sneller bereid om uit zijn achterliggend netwerk te putten om je verder te helpen. Dit opent de deur naar een veel groter netwerk.

GRAAG EEN VOORSTEL OP MAAT?

keyboard_arrow_up
Webshop by

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x